KBC-Online: Afrekeningen

Categories:Algemeen Nieuws

Herinnering ontvangen maar geen vervaldagbericht gezien?

Misschien overkwam het u ook. U kreeg een herinnering in de bus van KBC voor een bepaalde polis terwijl u het vervaldagbericht niet eens had gezien…

Vanuit ecologische overwegingen stuurt KBC u per 1 januari de vervaldagberichten van uw verzekeringen niet meer op per post, maar wel via een bericht in uw KBC-Online. Tenminste, als u hiervoor een account hebt aangevraagd en uw mailadres gekend is. Facturen betalen via deze weg verloopt heel snel en makkelijk via een betaalknop. Maar niet iedereen consulteert zijn KBC-Online natuurlijk even frequent, waardoor bepaalde berichten wel eens te laat kunnen worden gelezen.

Een aantal van onze klanten wensen hun vervaldagberichten terug per post te ontvangen. U misschien ook wel. Er zijn 3 mogelijkheden om dit op een eenvoudige manier te regelen:

1. U stelt dit zelf in in uw KBC-online:

U gaat naar uw Cliëntgegevens (bovenaan menu links).

Daar klikt u bovenaan op de tab ‘Communicatie’, nadien onderaan op ‘Wijzigen”.

Dan krijgt u onder uw contactgegevens een overzicht zoals hieronder. Klik hier achter ‘Brieven en berichten’ het bolletje voor ‘Per post’ aan, en bewaar tenslotte.

2. U belt naar Home Banking Contact Center op het nummer 016/43.25.07

3. U laat het ons weten en wij zorgen voor de registratie.

Aan u de keuze!

                  Verbonden agent, FSMA 113332 A, van KBC Verzekeringen nv, Professor Roger Van Overstraetenplein 2, 3000 Leuven, België BTW BE 0403.552.563, RPR Leuven.
                  Disclaimer         Klachten         Privacy                              © Copyright - Geert Van Bael - Design by Verzekeringen-Portaal.net